Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Nasze zbiorniki z dyskowcami / Odp: Pierwsza Przygoda z paletkami
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jaros293 dnia Wczoraj o 11:32:41 »
Aktualizacja wątku.

Młode mają ok 2,5 tygodnia jest ich ok 30-40szt. Apetyt mają taki, że nie nadążam z produkcją artemii a ich wielkość to ok 1cm.
 


Z drugiej ikry niestety nic się nie uchowało, została pożarta po wykluciu.

Samice musiałem odłowić ponieważ strasznie się tłukła z samcem tylko łuski na dnie leżały.
2
Nasze zbiorniki z dyskowcami / Odp: 450l a w nim moje krajowe
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sylwester dnia 15 Grudzień 2017, 13:19:06 »
Ładna para  pigeonów, są jeszcze młode, nauczą się.
3
Choroby dyskowców / Odp: metronidazol w pokarmie czy do wody
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Hubert dnia 14 Grudzień 2017, 18:00:44 »
Jak chcesz to zrobić porządnie tak jak napisałem.
3g/100l to duże dawki
4
Choroby dyskowców / Odp: metronidazol w pokarmie czy do wody
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jaros293 dnia 14 Grudzień 2017, 16:39:16 »
dobry przepis. U mnie zadziałał.
5
Hydepark / Jak odradzic corce gre w pilke nozna?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez monnode19 dnia 14 Grudzień 2017, 12:56:59 »
Jak w temacie - moja 11letnia córka gra z kolegami w piłkę nożną. Jak mam jej to wybić z głowy?! Przecież to nie sport dla dziewczyny!
6
Choroby dyskowców / Odp: metronidazol w pokarmie czy do wody
« Ostatnia wiadomość wysłana przez sebek1411 dnia 14 Grudzień 2017, 12:15:07 »
Nie za mocne te dawki?? Myslalem 1g przez 3dni
7
Nasze zbiorniki z dyskowcami / Odp: 450l a w nim moje krajowe
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Duduś dnia 14 Grudzień 2017, 11:42:17 »
No zobaczymy co się wydarzy oczywiście dam im jeszcze szanse i jakby co to nie jedną dla mnie to przecież hobby czyli zabawa i przyjemność obcowania z przyrodą
kiedyś już tak miKwDCILL-ałem z parą/rodzeństwo tych/ że kilka razy podchodziły do tarła była ikra niezapłodniona ze dwa trzy razy larwy ale one nie miały pokarmu aż wreszcie za którymś razem złożyły ikrę wykluły się larwy w tym czasie znowu złożyły drugi raz obok znowu ikrę i z tego wychowały ponad 150 szt. w tym te BD co pływają w moim ogólnym
dlatego poczekam cierpliwie co z tego wyjdzie mam czas 
a niestety tamtą parę sprzedałem w dobre ręce tak już mam od lat że wychowam rozmnożę i jak wszystko oki stare idą do ludzi i zabieram się za nowe aby mieć zabawę bo tak to rutyna i nuda 
tak to mniej więcej u mnie wygląda
kiedyś ćwiczyłem z tą parą z lewej a teraz męczę tę z prawej
a tu dwa filmiki jak to z nimi było

8
Nasze zbiorniki z dyskowcami / Odp: 450l a w nim moje krajowe
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Splowa dnia 14 Grudzień 2017, 10:43:59 »
żadnej kijanki ?? to może być problem ale daj im jeszcze szanse :)

MOje kobalty jak były w tarliskowym to stożek miały w dupie i kładły na dnie :D
9
Nasze zbiorniki z dyskowcami / Odp: 450l a w nim moje krajowe
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Duduś dnia 14 Grudzień 2017, 10:21:55 »
No tak dzięki za podpowiedzi niestety dzisiaj piąty dzień i z rana maleństw brak
tak jak pisaliście oczyszczę akwarium ze zbędnych urządzeń dam stożek i poczekamy zobaczymy jak para ma się na amory to pewno za kilka dni będzie powtórka z rozrywki
a u turkusów też kicha albo dwie samice albo samiec do kitu było dużo ikry ale nic się z niej nie rozwinęło i też dzisiaj z rana  jej brak
ot przewrotne te moje pupile
10
Nasze zbiorniki z dyskowcami / Odp: 450l a w nim moje krajowe
« Ostatnia wiadomość wysłana przez arek2805 dnia 13 Grudzień 2017, 20:10:11 »
Jak chcesz pobawic sie w rozmnazanie to zostaw gole szklo ze stozkiem, przedziel tak pary zeby sie nie widzialy wtedy bedzie łatwiej Tobie i rybom


Strony: [1] 2 3 ... 10