Ostatnie wiadomości

Strony: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Dyskowce hodowlane / Odp: Heckel
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Seba007 dnia 10 Marzec 2019, 18:40:01 »
Dzięki za pomoc
12
Dyskowce hodowlane / Odp: Heckel
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jab75 dnia 10 Marzec 2019, 14:22:38 »
Hejka .
Podam Ci Niemiecką stronę ( forum ) ze zbrojnikami , zerknij sobie , są wszystkie ważne parametry podane , pochodzenie , temperatura wody , fotki ryb itd .......... 
Osobiście sam z niej korzystam jak mam potrzebę  ;)
Pochwal się rybami i jak będziesz miał jakieś pytania to pisz / rozwijaj temat .
Osobiście mam L-181 i wytrzymują nawet niższe spadki ph .

http://www.l-welse.com/index.php?page=l1
13
Dyskowce hodowlane / Heckel
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Seba007 dnia 06 Marzec 2019, 14:43:21 »
Jakie polecacie elki do heckli dzikich mam obniżone pH między 5 a 5.5 i niewiem jakie elki wytrzymają docelowo pH ma być 4.
14
Leczenie / Odp: Wyleczone :)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jab75 dnia 28 Luty 2019, 16:29:37 »
Jak na żywe trupy to całkiem nieźle teraz wyglądają  ;)
15
Rozmnażanie dyskowców / Odp: 120L tarliskowe serola
« Ostatnia wiadomość wysłana przez serol dnia 25 Luty 2019, 23:28:08 »
Raczej nie, bo ikry niespleśnialej bylo niecale 40 jakoś..

Rodzinka u fotografa :)


16
Rozmnażanie dyskowców / Odp: 120L tarliskowe serola
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Pawel M dnia 23 Luty 2019, 15:26:37 »
przecinków na starych było chyba więcej
17
Rozmnażanie dyskowców / Odp: 120L tarliskowe serola
« Ostatnia wiadomość wysłana przez serol dnia 22 Luty 2019, 12:09:32 »
Nie byl spory.. bylo ok 35 a jest ok 25.
10szt niestety odpadlo bo wady juz byly. Ye pierwsze widoczne tzn plywanie glowa do gory i brak umiejetnosci pobierania pokarmu z dna.
Czekamy teraz jak podrosna i bedzie widac pokrywy skrzeli i pletwy, wtedy kolejna selekcja :)
Pozdro
18
Rozmnażanie dyskowców / Odp: 120L tarliskowe serola
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Pawel M dnia 22 Luty 2019, 09:34:27 »
wylęg był spory a maluszków tylko kilka - czemu tyle odpadło ??
19
Leczenie / Wyleczone :)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez serol dnia 21 Luty 2019, 19:56:54 »
Ryby dostalem 1-2 cm maluszki i juz zaj...e tasiemcami, nicieniami, bakteriami i wszystkim co mozliwe. Przeleczylem floronem, streptomecyną i mieszanka mlp z pratelem...
Polowa nie dala rady bo już za bardzo zafajdana w wieku moze 2 miesiecy , ale reszta juz od miesiaca ok i zre jakby nigdy nie zarla :)
Jest sukces... mam nadzieje ze cos z nich bedzie bo rosna bardzo szybko ( nadrabiają haha)


20
Rozmnażanie dyskowców / Odp: 120L tarliskowe serola
« Ostatnia wiadomość wysłana przez serol dnia 21 Luty 2019, 19:47:30 »
24 dni :)

Strony: 1 [2] 3 4 ... 10